Support, utbildning och CSM


Vi följer er längs hela resan!

För användarstöd, utredning av incidenter och fel mm kontakta supporten:
support@bariumlive.com
031-745 47 50
Helgfria vardagar 08.00-17.00

SUPPORT

Vårt dedikerade supportteam finns nära till hands för att hjälpa er med användarstöd, felsökning och mer tekniska frågor. Support kan oftast själva svara på era frågor, och ser annars till att koppla in rätt kompetens och reda ut vad som krävs för att er fråga ska bli löst.Standardsupport är inkluderad i ert abonnemang/licensavtal och vid behov finns möjlighet att komplettera med skräddarsydda supportavtal utformade efter er organisations önskemål.

Om ni är inloggade i vår molntjänst Barium Live så har ni även tillgång till Startguiden och HelpCenter från menyn.

UTBILDNING OCH COACHING

Nytt för i år är en satsning på öppna digitala utbildningar för olika målgrupper. Vi börjar med enkel introduktion för alla och grundutbildning i modellering, applikationsbyggande och applikationsadministration. Har ni behov av mer avancerade eller skräddarsydda utbildningar går detta att beställa.

Vid sidan av utbildning och den vanliga supporten erbjuder vi även 45-minuters coaching. Detta kan exempelvis passa om du har samlat på dig ett antal frågor du vill diskutera, har kompletterande frågor efter en utbildning, behöver ett bollplank för att diskutera någon viss fråga, eller behöver hjälp med hur du bäst formulerar en beställning till oss. Vi kan också hjälpa till att avgöra om du kan lösa din fråga själv eller med hjälp av en kollega alternativt behöver lägga ett ärende eller en beställning till oss.

Under Events hittar du de utbildningstillfällen och coachingtider du kan anmäla dig till.

CUSTOMER SUCCESS MANAGEMENT (CSM)

När ni lyckas är vi nöjda! Vi vill att ni ska få ut maximalt värde av er investering i BariumLive, så bolla gärna med oss om hur vi kan hjälpa er nå era mål. 

Våra Customer Success Managers finns till för er längs hela resan och driver era frågor i vår organisation. Vi strävar efter kontinuerlig dialog och långsiktighet i vår relation - från det att ni bestämt er för att jobba med oss, genom implementeringen av era första lösningar, därefter under förvaltning och vidareutveckling av era processapplikationer och även genom utfasningen om ni ändå bestämmer er för att gå vidare. 

Vänd er till CSM när ni har synpunkter på något som behöver fungera bättre, idéer om nya användningsområden, behov av fler licenser eller behöver hjälp att hitta rätt person att diskutera med. Har ni redan en etablerad CSM-kontakt går det självklart bra att ringa eller maila direkt, annars når ni oss enkelt på customersuccess@barium.se.

AVVIKANDE ÖPPETTIDER:

  • 2021-01-01, Nyårsdagen
  • 2021-01-06, Trettondedag jul
  • 2021-04-02, Långfredagen
  • 2021-04-04, Påskdagen
  • 2021-04-05, Annandag påsk
  • 2021-05-01, Första maj
  • 2021-05-13, Kristi himmelfärdsdag
  • 2021-05-23, Pingstdagen
  • 2021-06-06, Sveriges nationaldag
  • 2021-06-25, Midsommarafton
  • 2021-06-26, Midsommardagen
  • 2021-11-06, Alla helgons dag
  • 2021-12-25, Julafton
  • 2021-12-25, Juldagen
  • 2021-12-26, Annandag jul

Vill du bli kontaktad?

Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort