2018-03-21 | Event

Reklamationshantering med inspiration från Retail - Göteborg

Välkommen till ett frukostseminarium i Stockholm där Daniel Bergman kommer ge er tips om hur ni kan förbättra er reklamationshantering och kundupplevelse.

 

Daniel kommer ge en uppskattad presentation som innehåller konkreta tips för att hjälpa er förbättra och digitalisera processer kring reklamationshantering. Med erfarenhet och kunskap ifrån b.la Byggmax kommer vi få exempel ifrån retailföretag - men som går att tillämpa inom flera branscher som är i behov av en snabbare, smartare och mer effektiv hantering av reklamationer och returer.

I en tid då kundupplevelse sätts i främsta rummet så behöver varje kontaktpunkt med kunden vändas till något gott.


Agenda:

  • 07.30-08.00 Vi bjuder på en god frukost med mingel
  • 08.00-08.10 Barium ger en introduktion och inledning till morgonens presentation
  • 08.10-08.55 Presentation av Daniel Bergman, managementkonsult och tidigare chef för administrativa avdelningen på Byggmax inköpsavdelning
  • 08.55-09.00 Summering och snabba tips för att komma igång

Plats:

Göteborg 21 mars hos Barium på Västra hamngatan 24-26. (Grönsakstorget) - Frukost från 07.30

OBS - vi kommer även köra samma upplägg i Stockholm dagen efter - anmälan sker via samma länk.

 

Anmäl dig genom att klicka här eller på knappen nedan.

 

Seminarie om reklamationshantering

Klicka på knappen nedan
Anmäl dig till seminariet

Kommentera